مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


ناهم خوانی و خوانایی متن ناهم خوانی رنگی بخشی از تئوری رنگ‌هاست، طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای پباده سازی حیاتی میباشد. طراحان معمولا دوست دارا‌هستند از تکنیک‌های با مغایرت معدود استعمال نمایند چون تضادومغایرت نادر منجر می‌گردد تمامی موردها خوشگل و هماهنگ به‌لحاظ رسد. ولی این زیبایی و هماهنگی به معنای مطلوب بودن از حیث خوانایی نمیباشد. این گزینه را در لحاظ داشته باشید، موقع استعمال رنگ‌ها در متن، قرار تصاحب کردن دو رنگ با مغایرت معدود میتواند موجب دشواری تلاوت متن گردد. این مسئله مخصوصا برای صفحه ها گوشی درستی می‌نماید. به این دلیل که یوزرها اکثر وقت ها تلفن همراه‌های خویش را خارج از منزل و در دور و اطراف‌های پرنور گزینه استعمال قرار می‌‌دهند که به تابش خیره‌کننده ورقه می‌انجامد.   ناهم خوانی رنگ و جلب دقت مخاطب در کنار ساخت و ساز محتوای خوانا، تضادومغایرت رنگ‌ها می تواند دقت مخاطب را بر روی عنصرها خاص بر روی ورقه اکران جلب نماید. به‌طور کلی، مغایرت بالا شایسته ترین گزینش برای مطالب اساسی و یا این که موادتشکیل دهنده مهم میباشد. درصورتی که می خواهید یوزرها چیزی را مشاهده یا این که کلیک نمایند، آن را به نوعی مختلف فرمایید. از جمله، یوزرها به احتمال زیاد روی دکمه فراخوانی (Call To Action) که ناهم خوانی رنگی بالایی دارااست بیشتر کلیک می‌نمایند. نکات اساسی هر روشی را که گزینش کردید، کاربری سهل وآسان برای مخاطب را به‌خیال داشته باشید. در اینجا یک‌سری نکته قابل توجه را تحلیل می کنیم: استفاده کننده غرض داشتن داده ها موردنیاز درخصوص نیازها، عشق‌مندی‌ها و ترجیحات یوزرها احتمالی در گزینش رنگ‌های ما یحتاج به شما امداد می‌نماید. ممکن میباشد کاربر غرض شما، پالت‌های رنگی عادی را ترجیح دهد. نظارت رقبا برای یافتن اپ‌های مو جود در بازار و مقایسه آن ها با یکدیگر تحقیق و نظارت انجام دهید. این نظارت و شناسایی الگوهای پباده سازی در غایت در تصمیم‌گیری به شما امداد می‌نماید. تمرکز بر روی محتوا به‌خصوص در زمینه ی کیفیت محتوا و اینکه به چه شکل کاربر آن را ببیند. اندازه عنصرها، متن، کناره‌ها همگی موردها تاثیر بسزایی در طرح پایانی نرم افزار شما داراست. خوانا بودن اطمینان نتایج فرمایید همه عنصرها نرم افزار شما با یکدیگر رابطه دارا‌هستند. 

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 20:54


مزایای پباده سازی برنامه با فلاتر · تلاش تلفیقی فلاتر برای هر دو سیستم استدلال اندروید وIOS  مطلوب میباشد و تمامی تفاوت‌های آن ها مثلا فونت، آیکون‌ها، اسکرولینگ و … را پوشش میدهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد · توسعه و گسترش سریع برنامه استعمال از فلاتر این قابلیت را به یوزرها می دهد که به‌سرعت اپ آیتم نظرشان را گسترش دهند. فلاتر دارنده هات ریلود (hot reload) میباشد و همین به یوزرها یاری می‌نماید تا به راحتی و به‌سرعت امتحان و نادرست نمایند، رابط کاربری قابل قبولی ساخت نمایند، خصوصیت‌های جذابی به نرم‌افزار خویش اضافه نمایند و اشکالات آن را رفع نمایند. · رابط کاربری قشنگ و مضمون‌‌دار با استفاده فلاتر (Flutter) می توانید از ابزار پباده سازی زیبای آن، رابط اپلیکیشن‌نویسی قادر و اسکرول جاری منفعت ببرید. همینطور هنگام به کار گیری از فلاتر، تیم متنوعی از ویجت‌ها در مشت شما قرار می گیرد و خودتان نیز میتوانید ویجت‌های جدیدی تولید نمائید. · کاهش هزینه‌ها به کارگیری از فلاتر برای تولید اپ مجانی میباشد و نرم‌افزار‌نویس‌ها به راحتی میتوانند در تارنما  https://flutter.dev از آن استعمال نمایند. به همین خیال و خاطر صاحبان کسب‌وکارها برای کاهش هزینه‌ ساخت و ساز نرم افزار و توسعه سریع کسب‌وکارشان ترجیح میدهند نرم افزار‌ خویش را با فلاتر پباده سازی نمایند. · متن‌گشوده بودن فلاتر فلاتر یک نرم افزار متن گشوده میباشد و به کاربرانش اذن میدهد سوای هیچ محدودیتی از آن به کار گیری نمایند. حتی یوزرها می توانند به راحتی کدها را تغییر و تحول دهند و آن‌ها‌را فردی‌سازی نمایند. معایب پباده سازی اپ با فلاتر · فلاتر به طور کامل پرورش نکرده‌میباشد. فلاتر (Flutter) قالبی تازه میباشد و بازه زمانی مقطع متعددی از منتشر شدن آن نگذشته. به همین خیال قابلیت و امکان‌های رشته‌ای متعددی ندارد و برای اجرای پروژه‌های پهناور نمی‌اقتدار از آن بهره برد. · اپ‌های ساخته‌گردیده با فلاتر وسعت متعددی دارا هستند. برنامه‌هایی که با استعمال از فلاتر ساخته میشوند، وسعت متعددی دارا هستند و زمانی که در تلفن‌های یار یوزرها نصب میگردند وسعت متعددی از موبایل آن‌ها‌را اشغال می‌نمایند، در فیض روند دانلود و آپ دیت کردن این نرم افزار‌ها طولانی می گردد و رضایت یوزرها زیر میاید. · فلاتر آینده‌ای نامعلوم داراست. قالب فلاتر و همین طور گویش نرم افزار‌نویسی دارت پیوسته در حالا تغییر و تحول میباشند. این زمینه می‎‌تواند محافظت کدها در بلند مقطع را به خطر بیاندازد. به همین خیال کسی از آینده این قالب اطمینان کافی ندارد.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 15:59


دنیای تکنولوژی هر غیر ممکنی را ممکن می نماید. درین بعد از ظهر تکنولوژی اشخاص علیل و ولی نابینا در شرایطی که تجهیزات امروزی برایشان مهیا خواهد شد معاش بهتری خواهند داشت.
به نقل از مشهد فوری، دنیای تکنولوژی هر غیر ممکنی را ممکن می نماید. طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌این بعدازظهر تکنولوژی اشخاص علیل و ولی نابینا در صورتی‌که تجهیزات امروزی برایشان مهیا خواهد شد معاش بهتری خواهند داشت. خط نابینایان دیگر فقط ابزار کاربردی نابینایان و معدود بینایان وجود ندارد. فعلا آن‌ها وسعت وسیعی از تجهیزات توسعه یافته امروزی را برای یک معاش بهتر در قبال خویش می‌بینند، امکاناتی که ولی هوشمند می‌باشند. اینروزها کسی پیدا نمی‌شودکه به تلفن هوشمند خویش نچسبیده باشد، حتی نابینایان و نادر بینایان از تجهیزات هوشمند استعمال می نمایند.

آن ها می بایست بدانند که تا چه حد در یکروز پیاده‌روی نمایند؟یک «برنامه» برای آن‌ها وجود داراست. می بایست بدانند چندین کالری مصرف کردند؟ برای این یک کدام از هم یک نرم افزار وجود دارااست. می بایست بدانندچقدر پول خرج می نمایند؟ آری گشوده هم یک نرم افزار برای آن دارا‌هستند. ولی چه اتفاقی می افتد در‌حالتی که به یک پند خیلی با جزییات بیشتر نیاز داشته باشند؟ خوشبختانه تکنولوژی حدودا مجموع نیازهای نابینایان و نادر بینایان را جواب میدهد.

اپ‌های کاربردی، معاش را برای بخش اعظمی از اشخاص که با کوری یا این که مشکل بصیرت معاش می‌نمایند، سهل وآسان‌ترکرده‌میباشد. آن‌ها هم اکنون توانا به تلاوت کتاب های چاپی می‌باشند آن هم فارغ از یاری سایرافراد، البته زمانی بصیرت ندارند چه گونه و چطور؟ البته اپ‌های ترکیبی با حضور رو به رویش تکنولوژی، طریق‌های نو تلاوت چیزها را به عموم میدهد و حقیقتاً هر کاری را به طرز‌های نو انجام میدهد: ما خاطر میگیریم که با گوش‌های خویش مطالعه کنیم و با صدایمان بنویسیم.

خصوصیت‌های صوتی بر روی تلفن‌های هوشمند به نحوی میباشد که خیر صرفا برای اشخاص با مشاهده کرد معمولی که برای اشخاص نابینا و معدود بینا هم پباده سازی شده‌است. مایکروسافت درپی ورژن‌های قابل‌ دسترستری از ویندوز میباشد و هم اکنون با به کارگیری از رشته‌آوری توص ف صدا برای اپ‌های خویش، تحول دیگری را خیلی وقت میباشد برای اشخاص نابینا رقم زده میباشد.

اپ تشخیص پول (LookTel Money Reader)

این نرم‌افزار اشخاص را قدرتمند می سازد واحد پول را تشخیص بدهند. این اپلیکیشن به صورت اتومات نوع واحد پول را برای شخص میخواهند و آن را برای وی می شمارد.

 

نرم افزار خوانش متن (KNFB Reader App)

نرم‌افزار قرائت متن با صدای بلند که به اختصار KNFB نامیده می‌شود یک متن چاپی را با استعمال از حسگرهای بسیار قادر با صدای بلند برای شخص نادر بینا یا این که نابینا می‌خواند. فقط با به کار گیری از یک دگمه بر روی دستگاه تلفن، شخص میتواند متنی یک یا این که چندین برگه ای را بخواند.

 
اپ تشخیص شی ها (TapTapSee)

یک شخص نابینا و یا این که شخصی که در گیر اختلالات بصیرت میباشد، در حین روز با روستا ها وسیله و اشیاء متعدد روبرو میگردد. درحال حاضر این نرم‌افزار که مختص تشخیص اشیاء میباشد شخص را قوی می سازد بداند که با چه چیزی مواجه شده‌است. روش به کارگیری از این نرم افزار این چنین میباشد که نخست عکسی از شی متبوع می‌گیرد و آن گاه اسم آن با صدای بلند اعلام می‌شود.

 

اپلیکیشن تشخیص رنگ (Color ID Free)

این اپلیکیشن رنگ های جان دار در حوالی شخص نابینا و نادر بینا را تشخیص میدهد و برای وی رنگ ها را می‌خواند. برای این عمل دوربینی اختصاصی بر روی دستگاه های آیفون جای دارد که کلیه رنگ ها را تشخیص می‌دهد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 17:54


چه‌طور نرم‌افزار‌هایی می خواهید بسازید؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد اظهار‌کرد‌وگو و پیام‌رسانی، بازی‌ها، ماشین‌اکانت‌ها، یادداشت‌ها، پخش موسیقی و… تعیین‌ها نامحدود می‌باشند! کلیه‌ آنها با به کار گیری از گویش‌ها و قاب‌ورک‌های بیان‌گردیده در ابتدا قابلیت‌پذیر می‌باشند. نیازی وجود ندارد که تمامی‌ آنها را خاطر بگیرید، صرفا آن‌هایی را حافظه بگیرید که برای انجام کارتان به آن نیاز دارید. در شرایطی که می‌خواستید مهارت‌های خویش را توسعه و گسترش دهید، میتوانید هنگامی که زمانش فرا میرسد آن را خاطر بگیرید.

 

همینطور ما به شما توصیه میکنیم مطالب روز مربوط به نرم‌افزار‌نویسی تلفن همراه همدم را مطالعه نمائید. این مقاله‌ها به شما یاری می‌نمایند تا ذهنیتی از این که «چه چیزی یک نرم‌افزار تلفن همراه یاور را پیروزی‌آمیز می‌نماید» به دست آورید و امداد می‌نماید تا از بعضا سختی ها، که به صورت حتم با آنان روبه‌رو می شوید، عبور نمائید.


تگر این نوشته آیتم دقت شما واقع گردیده، توصیه می کنیم موردها تحت را نیز مشاهده کنید:

با اعتنا به توسعه و گسترش روزافزون تجهیزات تلفن همراه های هوشمند و لزوم به کار گیری درست از این ابزار نوین در راستای هدف ها فرهنگی و تبلیغی، زمان آموزشی شناخت با طریق ساختن نرم‌افزار های تلفن همراه اندروید، جهت ارائه محتوای آموزشی تبلیغی در قالب نرم‌افزار اندروید ویژه برادران طلبه برگزار میشود.
كلاسهاي اين عصر به طور آنلاين و مجازي برگزار مي شود و در‌این عصر ، مبلغان گرامی با طرز پباده سازی قابل انعطاف افزارهای دلخواه خویش به وسیله نرم افزار ساز JoApp آشنا می‌شوند.


شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای پباده سازی برنامه اندروید چه میباشد؟

درین نوشته ی علمی می‌خواهیم گویش های اپلیکیشن نویسی اندورید را معرفی کرده و به ذکر مشخصات، مزایا و معایب هر مورد بپردازیم و درپی با دقت به خصوصیت های نقل شده، بگوییم کدام گویش برای آغاز فعالیت نرم افزار نویسی و پباده سازی نرم‌افزار اندروید مطلوب خیس میباشد.

معرفی گویش های نرم افزار نویسی کاربردی برای سیستم ادله اندروید
Java
با دقت به اینکه جاوا اولی لهجه نرم‌افزار نویسی دوستداشتنی میان برنامه نویس ها شناخته می‌شود ما نیز توضیحات خویش را با معرفی این گویش مقدمه میکنیم. گویش اپلیکیشن نویسی جاوا در سال ۱۹۹۵ بوسیله Sun Microsystems به جامعه برنامه نویس ها معرفی شد. جاوا دارنده کدهای پیچیده ایست که به وسیله یک ماشین مجازی (JVM) روی سیستم استدلال اندروید تعبیر و اجرا میگردند، نکته مهم: (JVM) یا این که به عبارتی ماشین مجازی جاوا یک اپلیکیشن میباشد و ماهیت دشوار افزاری ندارد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 21:29


پایتون(Pyton):
pyton-اپ نویسی تلفن همراه

 

می شود به جرأت ذکر کرد که پر اسم و رسم ترین لهجه اپلیکیشن نویسی برای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه در عالم، طراحی اپلیکیشن در مشهد لهجه پایتون میباشد. پایتون یک گویش سطح بالا میباشد که در گسترش اینترنت، بسط نرم افزار ها، ساخت‌و‌ساز GUI های دسکتاپ، گسترش قابل انعطاف افزارهای کاربردی و نظارت
داده های عددی و علمی بسیار به کار گیری می‌گردد.
فلسفه مهم گویش نرم‌افزار نویسی پایتون را می اقتدار در موردها ذیل خلاصه نمود:
صریح بودن بهتر از غیر صریح بودن میباشد
زیبایی بهتر از پلیدی میباشد
آسانی بهتر از پیچیدگی میباشد
پیچیدگی بهتر از غیر قابل درک بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اصلی میباشد
در صورتیکه قصد دارید پایتون را به طور اصولی و خیلی مفهومی حافظه بگیرید و به وسیله این گویش توانا به درآمد برسید پیشنهاد می کنم ، فراگیری مقدماتی پایتون را که به طور بدون‌پول برای شما یوزرها گرامی تهیه و تنظیم شده‌است را با تمرکز تماشا فرمایید.
بیسیک(Basic):
visual-اپ نویسی تلفن همراه

 

در حالتی که بگوییم شایسته ترین گویش اپ نویسی اندروید که نیاز وجود ندارد زیاد سرگرم پیچیدگی اپ نویسی گردید چه زبانی میباشد؟
می اقتدار ذکر کرد Basic می‌باشد. حقیقت این میباشد که در‌حالتی که می خواهید اندروید عمل نمایید و طاقت عمل با لهجه های دشوار و پیچیده را ندارید سفارش می‌کنم به سمت B4A بروید. در معرفی گویش سی شارپ بسیار شنیده اید که‌این لهجه داری توان C و سادگی Visual Basic میباشد. گویش اپ نویسی Basic یک نقطه استارت شادی بخش برای یادگیری نرم‌افزار نویسی میباشد.
البته متاسفانه:
رسما به وسیله اندروید استودیو پشتیبانی نمی شود و نمی‌اقتدار از بیسیک در Unity یا این که Xamarin بهره مند شد. ولی خبر خوب این میباشد که یک مورد معدود‌خیس شناخته گردیده در بیسیک به اسم B4A وجود دارااست B4A مخفف Basic 4 Android و همان گونه که از نام آن مشخص میباشد، قابلیت استعمال از بیسیک در اندروید را ساخت و ساز می‌نماید.
دقت:
در‌حالتی که تا اکنون اپلیکیشن نویسی نکردید و دلتان میخواهد نرم‌افزار نویسی اندروید خاطر بگیرید و نرم افزار بنویسید سفارش می‌کنم به طبع درباره‌ی BASIC 4 Android تحقیق فرمایید و یک کدام از تعیین هایتان باشد.
B4A تحت عنوان یک RAD یا این که Rapid Application Development(بسط سریع نرم افزار) پباده سازی شده‌است. این گویش یک مورد عالی برای اپلیکیشن نویسی میباشد و می اقتدار با آن اپلیکیشن‌های قدرتمندی ایجاد، اما این لهجه برای ساخت‌و‌ساز بازی مطلوب وجود ندارد.

کورونا(Corona):
corona-اپ نویسی تلفن همراه

به دنبال معرفی، به گویش کورونا می رسیم.
این گویش هم یکی‌از دیگر از مورد‌های معمولی برای اپلیکیشن نویسی اندروید میباشد که بسیار قادر میباشد و توان در اختیار گرفتن بخش اعظمی ارائه میدهد. کدنویسی در با لهجه کوروناLUA بسیار بی آلایش خیس از جاوا میباشد. و جذاب خیس اینکه، بوسیله Corona SDK( کیت توسعه و گسترش اپلیکیشن) کلیه چیز بی آلایش‌خیس هم می گردد.
پشتیبانی از مجموع کتابخانه‌های مستقر، اذن می دهد تا شما اپلیکیشن خویش را برای سیستم برهان‌های گوناگون منتشر فرمایید.

Corona یک چارچوب ایده آل برای سرعت بخشیدن به نرم‌افزار ها و بازی ها برای دستگاه های گوشی و سیستم های دسکتاپ میباشد، مضمون‌ این پاراگراف را می دانید؟
یعنی شما می توانید پروژه خویش را یک توشه ساخت‌و‌ساز نمائید و آن را به اشکال مختلفی از دستگاه ها، مثلا Apple IPhone،iPad، تلفن های Android، تبلت ها، مک دسکتاپ، ویندوز دسکتاپ و حتی تلویزیون های متصل مثل Fire Tv، Apple Tv و Android Tv متصل فرمایید و از آن به کارگیری فرمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 23:09


پیشنهاد پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار اندروید و گوشی برای موسسات
طراحی اپلیکیشن در مشهد ممکن میباشد یک کمپانی محرمانه برای تیم خویش نیاز به پیشنهاد تولید اپ اندروید داشته باشد. در‌این موقعیت این موسسه نخست بایستی به نظارت و مشخص و معلوم کردن غرض خویش از تولید و توصیه توصیه تولید نرم افزار اندروید بپردازد. غرض بعضا موسسات از پیشنهاد ساخت و ساز اپلیکیشن اندروید این میباشد که یوزرها یا این که مشتریان این مجموعه ها از روش این نرم افزار اندروید به داده ها کلی کمپانی دسترسی داشته باشند که درین موقعیت اصطلاحا پیشنهاد پباده سازی برنامه گوشی جهت معرفی کمپانی شکل پذیرفته میباشد. ولی دربرخی موردها نیز ممکن میباشد این مجموعه جهت معرفی تولیدها خویش بخواهد مبادرت به پیشنهاد نرم‌افزار اندروید بکند. در‌این حالت کمپانی بایستی هم پا پیشنهاد تولید اپ اندروید خویش قابلیت معرفی جنس را نیز توصیه دهد. در بعضا حالت نیز این قابلیت و امکان وجود دارااست که کمپانی پیشنهاد ساخت و ساز نرم‌افزار اندروید خویش را به قصد فروش تولیدات ارائه می نماید که در‌این‌حالت‌ می بایست توصیه پباده سازی دکان اندروید بوسیله کمپانی ارائه خواهد شد.

کمپانی داده پردازی فراتک یکی شرکتهای فعال در مورد پباده سازی اپلیکیشن اندروید برای شرکتهای درمشهد که اکنون تولید اپلیکیشن اندروید برای شرکتها در مشهد را برای تارنما های شرکتی خویش انجام می‌دهد یک کدام از کمپانی هایی میباشد که با مجموعه ماهر و کارکشته خویش در مورد ایجاد اپلیکیشن اندروید شرکتی درمشهد مبادرت به اخذ پیشنهاد پباده سازی اپلیکیشن اندروید برای موسسات در مشهد و دیگر نقاط مرز و بوم مثلا تهران و اصفهان و شیراز و بقیه شهرها می کند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 17:05


چه‌گونه در توسعه و گسترش نرم‌افزار بهتر گردید


طراحی اپلیکیشن در مشهد بسیار بی آلایش تاسیس شده است. ادله استارت با این اپ، این میباشد که شما اساس نرم افزار نویسی را بیاموزید. شما یک کنش و یک برخورد را احساس می‌کنید، فشردن بر روی یک دکمه و اتفاقی که در ادامه آن می افتد. بعضی از متغیرها و ریاضی ها را دخیل نمائید، بعضی از تصاویر قشنگ و یک تابع موثر را اضافه فرمائید و این به اندازه کافی برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار بسیار اصلی، کافی میباشد.
گام بعدی چه می‌باشد؟ خیلی چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارااست : ما به Android Manifest هنوز نگاهی نکرده ایم، ما درباره ی keyign private سخن نکرده ایم (و یااینکه چقدر مشغول کننده خواهد بود، چنانچه آن را از دست بدهید)، حتی اپ lifecycle اندروید را مطالعه نکرده ایم. مسائل مرتبط با پشتیبانی از اندازه های متفاوت شیت اکران وجود دارااست و ... .
متاسفانه، یک کتاب موردنیاز میباشد تا مجموع اپ نویسی اندروید را به شما بیاموزد. ولی این یک شیوه خوب برای استارت میباشد : یک کتاب بخرید !
البته مهمتر این میباشد که صرفا بازی فرمایید و چیزها را آزمون فرمایید. به تاءمل طرحی برای تغییر‌و تحول عالم نباشید، در ازای، تمرکز بر روی ساختن چیزی معمولی و صریح داشته باشید. عملکرد فرمائید متن طرح را تغییر و تحول دهید و کوشش فرمائید با افزودن دکمه های بیشتر و قانون ها بیشتر، نرم افزار مفیدتری ارائه فرمایید.
در غایت، شما ممکن میباشد به مواقعی بر بخورید که نمیتوانید آن را خودتان بفهمید. به عنوان مثالً شاید شما بخواهید برای وقتی که کسی روی دکمه شما کلیک نماید، یک صدا پخش نمایید. این جایی میباشد که یادگیری حقیقی و واقعی آغاز میشود. فعلا همگی چیزهایی که می بایست انجام دهید این میباشد که در گوگل کاوش فرمائید: "شیوه پخش صدا در onClick Android ".
شما یک دسته از جواب های پیچیده را پیدا خواهید کرد، ولی در غایت کسی پیدا می گردد که پاسخی معمولی را برای شما ذکر نماید. بعد آنچه شما انجام می دهید این میباشد که کد را اسکن می‌کنید و آن را در اپ خویش قرار می دهید و یکسری تغییر‌و تحول دیگر را انجام می دهید.
به همین ترتیب، برخی از مثال های کد جانور را از روش اندروید استودیو آزمون نمائید. مشاهده کنید که چه‌گونه فعالیت می نمایند، همت فرمایید چیزها را عوض نمایید و تنها نتیجه ها را تجربه فرمایید. اشتباهاتی پیش میاید و پیام های نادرست ظواهر می گردند، ولی در اکثر موردها، در شرایطی که شما صرفا راهبرد ها و راهنماییها را دنبال فرمائید، رسیدگی و برطرف کردن آن ها به اندازه کافی آسوده میباشد. این منش، تماماً پروسه یادگیری اپلیکیشن ها را تسهیل می نماید. بخش اعظمی از این نحوه به نوعی از مهندسی معکوس، تعبیر و تفسیر می نمایند.
برای استارت، آن‌گاه تنها یک مثال کد را که در حدود چیزی میباشد که می سازید پیدا فرمایید و آن را تغییر تحول دهید. هیچکس حاذق به توضیح دادن کلیه مسئله به شما وجود ندارد و در شرایطی که کلیه چیز را برای یادگیری و یادگرفتن بدون واسطه بگذارید، هیچ وقت به جایی نخواهید رسید ! بدین ترتیب، خویش را با مساله مشغول کرده و وارد گود گردید. در آغاز پیچیده و ناامید کننده میباشد ولی در غایت بسیار گران بها خواهد بود، بها و پاداشی بالاتر از عملکرد نخستین شما !

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 205 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 20:14

 
 
ساخت و ساز اپلیکیشین تلفن همراه
منزل سرویس ها ساخت‌و‌ساز اپلیکیشین گوشی
پباده سازی و طراحی اپلیکیشن در مشهد راهی مطمئن برای ورود به تلفن همراه های هوشمند محسوب می‌شود. استعمال روز افزون از تلفن های همدم در سراسر عالم استدلال قانع کننده ای برای پباده سازی اپ جهت عظیم خیس کردن کسب و عمل میباشد.کمپانی پارسیسا با رویکردی ویژه به مقوله ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار و تجربه ای که در این مورد کسب کرده است به کلیه صاحبان شغل ها ، مغازه ها ، مرکزها تفریحی و تجاری و ..... این پیشنهاد را دارااست تا زمان را در‌این برهه ی وقتی که موبایل های هوشمند قسمت قابل توجهی از دوران هرکس را به خویش تخصیص می‌دهد،شعبه ای ویژه از ارائه ی جنس یا این که سرویس ها خویش را به موبایل های هوشمند جمعیت مقصود خویش انتقال دهند.
 
چرا به برنامه تلفن همراه نیاز دارید؟
طبق آمار گرفته گردیده بیش تر از 25% عموم با به کار گیری از موبایل گوشی به وب وصل می شوند.پس منطقی به حیث می‌رسد در حالتی‌که تمرکز خویش را روی قابل انعطاف افزاری بگذارید که شمارا از روش موبایل گوشی به جمعیت هدفتان مجاورت میکند.سپرده گذاری انجام یافته روی نرم افزار تلفن همراه، حتما موجب بسط کسب و کارتان شود.
 
بهبود در رابطه با مشتریان خویش از سایر عوارض ضرورت ساخت‌و‌ساز یک اپ میباشد.خیلی مهم نیست نوع خدماتی که ارائه می‌کنید و یا این که قصد فروش چه محصولی را دارید،رابطه صحیح با مشتری مسلما امنیت خیال بیشتری را در ذهنش ساخت و ساز خواهد کرد.چنانچه صاحب و مالک اپلیکیشنی باشید که مجهز به خدمت پیام رسان باشد،در رابطه یا این که مشتریان خویش شاهد تغییرات چشمگیری خواهید بود.
 
تمایز شما از سایر رقبا در مورد کاری خودتان می تواند گام بزرگی برای برد شما در کسب و کارتان باشد.در جامعه امروز تعداد کسب و شغل های کوچکی که مجهز به نرم افزار گوشی باشند،زیاد وجود ندارد و شما می‌توانید همین زمان را غنیمت شمرده و خویش را در مسئله کاری خودتان به برندی دارای اعتبار تبدیل فرمائید و از سایر رقبا پیشی بگیرید
 
پباده سازی نرم افزار تلفن همراه با ایده شما
پباده سازی نرم افزار با ایده شما
پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار تلفن همراه براساس نیاز و ایده شما به صورت منحصر به فرد برای افرادی که در ادامه ساخت و ساز اپلیکیشن به طور منحصر می باشند.
 
 
 
کارشناسی مهندسی کامپیوتر - اپلیکیشن
مهندس محمود خاوریان متخصص حرفه اپلیکیشن می‌باشند. وی فعلا هنرآموز کامپیوتر هنرستان های شهر همدان می باشند. تخصص وی اپلیکیشن نویسی C (سی)، ++C (سی پلاس پلاس)، #C (سی شارپ)، ساخت وب سایت با PHP و Wordpress و اپ نویسی اندروید در دور و اطراف Android Studio میباشد. (+)
 

امروزه با بسط روزافزون وب، گسترش دهندگان نرم افزار اندروید (Android) عشق و علاقه مند به ساخت و ساز نرم افزار هایی میباشند که بتوانند به دنیای اینترنت و خدمت دهنده خزانه اطلاعاتی متصل گردیده و گونه های سرویس ها مانند: درج داده ها در خزانه اطلاعاتی، دستکاری، حذف و قرائت رکوردها را انجام دهند. مقصود از این فرادرس شناخت با طریق ساخت‌و‌ساز خزانه اطلاعاتی در فضا MySQL و کدنویسی به لهجه PHP در جهت خدمت دهنده و از طرف دیگر ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنی میباشد که بتواند با به کار گیری از وب به خزانه اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده و رکوردها را در آن درج، دستکاری، حذف و اکران دهد. با مشاهده این یادگرفتن، استفاده کننده می‌تواند با اعتنا به هدفی که در لحاظ دارااست، اپلیکیشنی با حوزه کاربردهای متعدد را با استعمال از پروژه مثال ساخت‌و‌ساز نماید.
 
 
 
مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 16:14

برای  طراحی اپلیکیشن در مشهد گزینش هر مورد از این سیستم کارداران پارامترهای متعددی تاثیرگذار میباشد که درپی می‌خواهیم شمارا با یکسری آیتم از آن ها آشنا کنیم:
- هزینه پباده سازی برنامه تلفن همراه: پباده سازی و ساخت و ساز نرم افزار برای سیستم دلیل اندروید در مقایسه با سیستم برهان ios نیاز به هزینه کمتری داراست که‌این ادله سبب ساز شده‌است تعداد طراحان قابل انعطاف افزارهای اندروید خیلی بیشتر از طراحان و برنامه نویس ها ios باشد. یکی‌از عواملی که سبب میشود هزینه ساخت‌و‌ساز نرم افزار برای پلتفرم ios بیشتر باشد، پیچیده خیس بودن نرم افزار نویسی قابل انعطاف افزارهای ios می‌باشد.
- عرضه به بازار: مجموعاَ برای عرضه اپلیکیشن ها و قابل انعطاف افزارهای ios صرفا یک درگاه با تیتر «اپل استور» وجود دارااست این درحالیست که برای ارائه برنامه های اندرویدی تعداد درگاه های بیشتر و کار کشته تری وجود دارااست. علاوه بر این، عدم وجود هیچ سیرتکامل واسطه برای تکثیر قابل انعطاف افزارهای اندرویدی فی مابین تلفن همراه ها و دستگاه های متعدد یک کدام از دست اندرکاران بسیار مهمی میباشد که در عرضه نرم‌افزار های اندرویدی تاثیرگذار است. در حالیکه شما به هیچ وجه نمی توانید به راحتی قابل انعطاف افزارهای آیفون را میان دستگاه ها جابجا فرمائید و برای به کار گیری از آن ها مطلقاً می بایست به سراغ بازارهای مجاز بروید.
- واحد سنجش کیفیت ساخت‌و‌ساز نرم افزار: یکسری فیلترهای خاصی برای عرضه قابل انعطاف افزارها در بازارهای اندروید و ios وجود داراست که معیار کیفیت قابل انعطاف افزارهای پباده سازی گردیده را گزینش می نمایند. مجموعاَ از آنجایی که برنامه های آیتم استعمال در سیستم ادله ios از فیلترهای کیفی اپل استور عبور می نمایند، از کیفیت بیشتری برخوردار می‌باشند که برهان این مسئله، وجود مقررات و قوانین سختگیرانه تریست که شرکت اپل در لحاظ گرفته میباشد. از طرف دیگر زمانی که شما مبادرت به پباده سازی نرم افزار تلفن همراه برای اندروید می کنید، به جهت وجود متخصصان بیشتر و پرداخت مخارج کمتر، مال آخرین در حین استعمال به وسیله یوزرها از کیفیت نیکی برخوردار خواهد بود.
پباده سازی گونه های لپلیکیشن های تلفن همراه
گونه های اپ تلفن همراهنرم‌افزار های گوشی به جهت استعمال از گویش های متفاوت نرم افزار نویسی و قاب ورک ها شباهت متعددی به قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری دارا‌هستند. در مجموع اپ های گوشی به اشکال تحت تقسیم بندی می گردند:
- اپ های محلی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، برای به کار گیری در پلتفرهای خاص اندروید و یا این که ios پباده سازی میشوند که پباده سازی آنان بوسیله چند از ابزارهای گسترش اپلیکیشن و گویش های اپ نویسی که مقبول پلتفرم متبوع است، انجام می‌شود.
- برنامه های HTML5: این نوع از قابل انعطاف افزارهای موبایلی با استعمال از تکنولوژی های شناخته گردیده ای، مانند؛ جاوا اسکریپت، HTML5 و CSS پباده سازی میشوند. به راحتی می‌توانید این نوع از قابل انعطاف افزارها با انجام تغییرات کوچک به پلتفرم های دیگر منتقل فرمائید.
- اپ های ترکیبی: این نوع از قابل انعطاف افزارها، همان طور که از عنوانشان معین میباشد، ترکیبی از قابل انعطاف افزارهای قبل می‌باشند. قابل انعطاف افزارهای محلی به طور یک کانتینر محلی می‌باشند و می اقتدار اپ HTML5 را به آن‌ها اضافه کرد.


مزایای تولید نرم افزار تلفن همراهساخت و ساز و پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مزایای متعددی داراست که از فی مابین آن‌ها قادر خواهیم بود به به موردها پایین اشاره کنیم:
• سرویس رسانی بهتر و ریلکس به مشتری• دسترسی ریلکس در هر برهه زمانی و جای • بسط مارک تجاری• ارتقاء تعداد شیوه های ارتباطی• برقراری رابطه و تعامل دوسویه با مشتریان
 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 22:50

داده های گرافیکی
شما در طراحی اپلیکیشن در مشهد 

 ‌این بخش می‌توانید اسکرین شات ها، عکس ها، کلیپ ها، تصاویر گرافیکی تبلیغاتی و یا این که آیکون هایی که نشان دهنده خصوصیت های اپلیکیشن شما می باشند، را قرار دهید.

داده های گرافیکی نرم افزار

برخی از بخش های این نصیب، مانند اسکرین شات ها، تصاویر گرافیکی پباده سازی گردیده (feature graphic) و یک آیکون با کیفیت خوب، الزامی می باشند. سایر موردها از روی اختیار می‌باشند. ولی شما میتوانید با افزودن آنان، نرم افزار خویش را برای یوزرها جالب خیس نمایید.

هریک از این نوع اطلاعات برای آپلود کردن، خصوصیت های خاص خویش مانند فرمت و بعدها فولدر را دارا هستند.

گویش ها و ترجمه ها
شما همینطور می‌توانید ترجمه ی داده ها نرم افزار خویش، به یاروهمدم اسکرین شات ها و تصاویری از نرم‌افزار به گویش دیگر، را در کاغذ جزئیات اپلیکیشن خویش قرار دهید.

لهجه و ترجمه نرم‌افزار

درصورتی که که شما ترجمه خودتان را اضافه نکرده باشید، این قابلیت و امکان برای یوزرها وجود دارااست تا به طور اتوماتیک ترجمه داده ها برنامه شما‌را با به کارگیری از google translate مشاهده نمایند (به جز لهجه های ارمنی، رتی-رومانی، تاگالوگ و زولو).

دسته بندی
در‌این نصیب بایستی مشخص و معلوم نمائید اپ شما در چه نوع و دسته ای قرار می‌گیرد. از منوی کرکره ای، برای معین کردن نوع نرم افزار، میتوانید بازی یا این که اپلیکیشن را گزینش نمائید.

دسته بندی اپ

دسته بندی های متنوعی برای نرم‌افزار های جانور در پلی استور وجود داراست. یک کدام از که بیشتراز همگی با برنامه شما هم خوانی دارااست را گزینش نمائید.

برای سکو بندی محتوای خویش، بایستی نخستین یک بسته نرم افزار اندروید ( Android Package Kit ) را آپلود نمائید. این مرحله را می‌توانید بعدا انجام دهید.

داده ها تماس
در‌این نصیب باید داده ها تماس پشتیبانی خویش را قرار دهید تا یوزرها به شما دسترسی داشته باشند. میتوانید شبکه های ارتباطی متفاوت، مانند نشانی پست الکرونیکی، سایت، و شماره تماس را درین بخش قرار دهید، البته برای تکثیر اپ، قرار دادن نشانی آدرس اینترنتی اجباری میباشد.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 21:39

طراحی اپلیکیشن در مشهد
نکات پباده سازی نرم افزار:
نکات پباده سازی کردن برنامه | درین نوشته کوشش دارم برخی از خصوصیت هایی را بگویم که سبب ساخت برتری یک نرم افزار نسبت به برنامه های دیگر می گردد.

به شما توصیه میکنم که نوشته ی علمی ی ما راجع‌به ایجاد اپ را مطالعه فرمائید.

رابط کاربری مطلوب:
به کارگیری کنندگان هر نرم‌افزار مشتریان و مخاطبانی می باشند که به خواسته اخذ یک قیمت خاص نرم افزار را نصب می نمایند.

لذا فعالیت با یک اپ می بایست آنچنان معمولی باشد که برای کلیه مخاطبان قابل ادراک باشد.

از خصوصیت های یک برنامه با رابط کاربری مطلوب پیشنهاد می‌کنیم مواقعی زیرا؛ دارا بودن سیستم رجیستری معمولی، دسترسی به قسمت های متعدد و رعایت تناسب دربین ظواهر و مفاهیم (مثلا استعمال از رنگ های خنده رو برای نرم افزار های نذری توصیه خیر وجود ندارد.) را مسلما گزینه دقت قرار دهید.


سفارش می‌کنم نوشته‌ی‌علمی ما در باب طراحی وب سایت فروشگاهی و پباده سازی نرم‌افزار فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.

وسعت مطلوب و معیار مصرف انرژی:
هر مقدار وسعت برنامه شما فراتر باشد سرعت اجرای آن تحت خیس خواهد بود .

و همینطور فضای بیشتری را برای نصب آن مورد نیاز داراست به این ترتیب استفاده کننده وقتی که متوجه وسعت بالای اپ گردد.

ممکن میباشد از دانلود آن پرهیز نماید .

در‌صورتی‌که که برنامه با وسعت نادر خیس احتمالا زمان برهه زمانی بیشتری گزینه به کارگیری مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همینطور مصرف معدود انرژی نیز میتواند از دست اندرکاران اثرگذار بر به کار گیری بیشتر استفاده کننده از برنامه باشد.

معین کردن ظریف استفاده کننده:
اینکه نرم‌افزار دقیقا آیتم به کار گیری چه عده ای قرار می‌گیرد و مقصود آنها از نصب آن چه خواهد بود به عنوان مثال مواقعی میباشد که به وسیله رئیس و مجموعه متفاوت بازاریابی گزینش می‌شود.

خصوصیت های متمایز این اشخاص که مبنی بر آن‌ها می‌خواهیم به آن‌ها قیمت خاصی را ارئه دهیم .

می بایست در کلیه فرآیند پباده سازی و نرم افزار نویسی نرم افزار اندروید آیتم دقت قرار گیرد.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 22:29

طراحی اپلیکیشن در مشهد
به چه شکل از اپ پول دربیاورم؟

رویه های زیادی وجود داراست که میتوانید از یک یا این که از تلفیفی از آنان استعمال نمائید:

- نصب مبلغی: کسی که بخواهد برنامه شمارا نصب نماید می بایست مبلغی را به طور آنلاین واریز نماید.

- نصب بدون پول: نصب اپ شما بدون‌پول میباشد اما بعداً از وی پول میگیرید:
* تا جایی بدون پول میباشد و از آنجا به آن‌گاه مبلغی. مثل نرم افزار کتاب های آموزشی گویش انگلیسی که فصل نخستین و دوم کتاب بدون پول میباشد و مخاطب برای ورود به فصل سوم به بعد از آن می بایست پول دهد.
* اپ تا پایان بدون پول میباشد البته در شرایطی‌که مخاطب بخواهد سرویس ها مازاد بگیرد می بایست پول بدهد. از جملهً در یک بازی فوتبال به استفاده کننده این سفارش را می دهید که چنانچه می‌خواهد ضربات شوتش قدرتمندتر خواهد شد، پولی پول واریز نماید یا این که در یک بازی لغت ها، پول بدهد تا یک سری سخن برایش پر‌نور خواهد شد.

- نصب و سرویس ها مجانی: نصب و سرویس ها بدون‌پول میباشد و شما بعداز این که تعداد متعددی نصب گرفتید، میتوانید تبلیغ بگیرید و از تبلیغ دهندگان پول اخذ فرمایید.

- درصد از تراکنش های مالی: فضایی را برای عمل اقتصادی سایر افراد در اپ آماده نمائید و در درآمدهای ساخت گردیده، درصد بگیرید.
به چه شکل وارد صنعت مالامال درآمد 
- فروش نرم افزار: یک راهش هم این میباشد که پس از برد شما در دریافت کردن نصب های زیاد، برنامه تان را بفروشید، صحیح مثل فروشگاه ای که پاخور نیکی پیدا نموده است و خیلی ها آرزوی مالکیت اش را دارا هستند. برای بخش اعظمی از موسسات دیدنی میباشد که نرم افزار فراهم ای که از جملهً 100 هزار نفر نصب اش کرده اند را به ارزش های بالا بخرند.

 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 187 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 22:52

چطور طراحی اپلیکیشن در مشهد  می‌قدرت با امداد نرم افزار نویسی گوشی به استقلال مالی دست یافت؟چطور می‌قدرت با یاری نرم‌افزار‌ نویسی تلفن همراه به استقلال مالی دست پیدا کردچطور می‌قدرت با امداد نرم افزار‌ نویسی گوشی به استقلال مالی دست پیدا کرداپلیکیشن نویسی گوشی یک کدام از موضوع‌های شغلی میباشد که در سرتاسر عالم از هر لحاظ آیتم تایید میباشد. با نگاهی به شغل ها دیگر همانند عمران، معماری، علم ها پزشکی و …، متوجه خواهید شد که برای پیروزی در هر یک از آنان نیاز به یک سرمایه‌ی اول میباشد. البته در نرم‌افزار نویسی گوشی، صرفا با یک لپ‌تاپ و موبایل‌ هوشمند در جای‌جای از این کره‌ی خاکی می توانید به کسب درآمد بپردازید. حتی با وجود تحریم‌های اکثری که‌این روز ها برای کشورمان وجود دارااست، همچنان بستر موفقیت دراین باره مهیاست.
برای فهم و شعور بهتر این زمینه، بد وجود ندارد تا نگاهی به مارکت پرطرفدار کافه‌بازار داشته باشیم. طبق آمارها از سال ۹۳ تا کنون، سالانه دستکم حدود ۵ میلیون استفاده کننده به‌این مارکت اضافه گردیده‌اند. ارتقا هر ساله‌ی ۵ میلیونی، یک آمار بسیار بزرگ برای این قضیه میباشد. حالا فکر کنید که شما تحت عنوان یک توسعه و گسترش‌دهنده، بتوانید اپلیکیشنی بسازید که فقط یک درصد از این تعداد را به خویش جذب کنید. نحوه‌هایی همانند پرداخت‌های باطن نرم‌افزار‌ای و یا این که تبلیغات کلیکی با وجود به کارگیری‌ی بالای یوزرها برای شما سودآور خواهند بود. در این صورت کاسه بازه برهه زمانی کوتاهی میتوانید به یک درآمد ایده‌آل دست یابید.
هم‌فعلا، سیستم‌های جدیدی به اسم «نرم‌افزار‌های آنی» در کافه بازار برای نرم‌افزار‌های گوشی پیاده‌سازی گردیده‌اند. در واقعیت، این اپ‌ها‌ی آنی نیازی به نصب کردن ندارند. همینطور، از آنجایی که وجود دشوار‌افزار توانا از موبایل‌های هوشمند برای فعال سازی این نرم افزار‌ها مورد نیاز وجود ندارد، آیتم بخت بخش اعظمی از یوزرها قرار گرفته‌اند. به این ترتیب، شما سوای نیاز به سرمایه‌ی خاص و فقط با پاره ای علم و تجربه می توانید درین مسیر شغلی، به واحد سنجش عالی از بهره و درآمد دست یابید.
صحبت پایانزمانیکه بتوانید از روش اپلیکیشن نویسی گوشی به پیروزی‌هایی در باب اشتغال نائل گردید، مطمئنا به کسب مدارج بالاتری درین عرصه خواهید اندیشید. در صورتیکه به لهجه انگلیسی مسلط باشید، میتوانید این مسیر پر‌نور را در سطح در میان‌المللی ادامه دهید. سرمایه‌ی اول برای پیشرفت در‌این شغل چیزی جز کارایی و یادگیری برای کسب مهارت و تخصص در آن نمیباشد. با این وجود، ضمانت آینده‌ی براق برای این وضعیت‌ شغلی، بسیار فراتر از شغل ها دیگر هست. با رشته‌ای شدن دراین مورد بعداز تولید یک نرم‌افزار کاربردی، حتی‌در خواب هم میتوانید درآمد کسب فرمایید! آری، این یک حقیقت میباشد که با ساخت و ساز نرم‌افزار‌های برنده بوسیله شما، بعد ها یوزرها خویش به خویش برای شما سرمایه تولید خواهند نمود.
لامپ، جامع ترین و توسعه یافته ترین سامانه استخدام، شغل یابی و فراگیری در کشور ایران، به تمامی‌ی علاقمندان نرم افزار نویسی گوشی سفارش می‌نماید که همواره در‌پی ایده‌های دیده نشده برای ساخت و ساز اپلیلیکشن‌های تازه باشید. نیازهای عمده‌ی یوزرها درین حوزه را به نیکی شناسایی کرده و مطابق با آن‌ها به تولید و بسط‌ی نرم افزار‌های کاربردی بپردازید. در این حالت، به طبع در آینده‌ای مجاورت تجربه‌ای دیدنی و دلچسب درباره با این حالت شغلی قسمت شما شود. میتوانید از ویدیوهای یادگرفتن نرم‌افزار نویسی که به وسیله لامپ تنظیم می گردد منفعت‌مند گردید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 190 تاريخ : جمعه 4 مهر 1399 ساعت: 3:33


تفاوت اندروید و IOS

طراحی اپلیکیشن در مشهد دیر هنگامی میباشد که دو کمپانی گوگل و اپل با هم در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته اند. به گونه ای که اکثراً شاهد اتفاقی غیر مترقبه از این دو کمپانی هستیم. بخش اعظمی از موسسه ها سرگرم در حوزه ی رشته آوری و تکنولوژی برای تولید ها خویش از سیستم ادله اندروید به کارگیری می نمایند. ولی شرکت اپل با تولیدها متنوع خویش توانسته بازار عظیمی از مشتریان را در سراسر عالم برای خویش نماید.
پیرو به یکسری تفاوت اصلی این دو سیستم دلیل می‌پردازیم:
رابط کاربریسیستم دلیل IOS از نگاه رابط کاربری بسیار بی آلایش و کاربردی میباشد. به نحوی که اکثر قشرها جامعه از کهن سال و برنا گرفته تا با سواد و بی سواد میتوانند به راحتی با این سیستم برهان تعامل داشته باشند. البته دراین باره گوگل بر روی انعطاف سیستم دلیل تمرکز داشته میباشد. گشوده بودن کد های اندروید این قابلیت و امکان را به موسسه ها متعدد داده میباشد تا این سیستم ادله را برای کمپانی خویش تا حدودی فردی سازی نمایند.
انتقال داده هابه انگیزه غربال های امنیتی سنگینی که اپل بر روی سیستم برهان IOS قرار داده میباشد انتقال داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی غیر از تولیدها این مجموعه بسیار اختلال میباشد. همینطور چنانچه بخواهید فایلی را از کامپیوتر فردی تان، درون تولید ها کمپانی اپل بریزید به طور کاملً با نقص‌ مواجه خواهید شد. این در صورتیکه میباشد که انتقال پوشه از روش سیستم برهان اندروید به کامپیوتر و بالعکس بسیار شل خیس میباشد. همینطور شما می‌توانید از روش انتقال فولدر apk در تلفن همراه های اندرویدی نرم‌افزار های آیتم نظرتان را جا به جا فرمایید.
ولی در امر ارسال پوشه های چند رسانه ای نباید سیستم Airdrop اپل را فراموش کرد که میتواند در پهنا یکسری ثانیه وسعت عظیمی از فیلم و عکس را جا به جا نماید.
فردی سازیدر زمینه‌ی فردی سازی و امنیت، ایجاد برنامه ماهر در سیستم دلیل IOS گزینش بهتری میباشد. در‌این سیستم ادله شما مطلقاً بایستی اپل آیدی خویش را داشته باشید تا بتوانید از سرویس ها کمپانی اپل به کار گیری فرمائید و برای به کار گیری از اپلیکیشن استور مطلقا می بایست این کد را به همپا پسورد آن وارد فرمائید. ولی در این باره سیستم برهان اندروید کیفیت تحت تری از خویش نشان داده میباشد و همگی ی داده های شمارا مبتنی بر خدمت جی میل که امنیت آن همواره تحت پرسش بوده میباشد؛ مراقبت و حفظ می نماید.
اما دراین باره نیز بایستی به نقطه ضعف اساسی تولیدها اپل اشاره نمود که در‌صورتی‌که شما به هر دلیلی اپل آیدی خویش را فراموش نمائید و یا این که آن را گم نمایید؛ ممکن میباشد وقتی که دستگاه برای استارت فعالیت اپل آیدی بخواهد. شما به صورت کلی نتوانید از دستگاهتان به کارگیری فرمایید.
شما می‌توانید برای داده ها بیشتر راجع‌به تفاوت های اندروید و IOS به نوشته‌ی علمی ی مربوطه رجوع‌نمایید.
گونه های لهجه های نرم افزار نویسی برنامه
 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 4:06

طراحی اپلیکیشن در مشهد
 تحقیق و گزینش نقشه روشقدم دوم که برای تحقق بخشیدن به معنی آغاز آپ می بایست بردارید، برداشتن یک برگه سپید و تایپ کردن نقشه رویه میباشد. در واقع این یک طرح ناپخته از ایده شما و مسیر کلی آن میباشد و می بایست در آن معین نمایید که میخواهید به چه نقطه‌ای برسید. همان طور که قدم نخستین را با ایده پردازی برداشته‌اید، بهتر میباشد یه خرده خیال و خاطر پردازی نمایید و مقصود خویش را تا غایت ممکن پیش ببرید.بعداز معین شدن مقصود پایانی، مقطع آن رسیده میباشد که‌این مسیر را به یکسری مسیر کوتاهتر بشکنید و در واقع یک‌سری مقصود کوتاه و بلند برای خویش در لحاظ بگیرید. مثلا در شرایطی که قصد دارید به یک شهر دیگر هجرت نمائید، بایستی در مسیر خویش مشخص و معلوم نمایید که به کدام یک از روستاها یا این که شهرستان‌ها خواهید رسید و غرض شما در آنجا چه است.در مرحله آن‌گاه، می بایست تحقیق فرمایید. داشتن یک ایده نپخته خوب میباشد، البته به به عبارتی اندازه خطرناک میباشد و ممکن میباشد شمارا از مسیر بیرون نماید. پژوهش ها دربرگیرنده نظارت‌های متعدد در زمینه ی جنس و همینطور استقبال مشتریان از این متاع میباشد. شایسته ترین نقطه برای آغاز تحقیق این میباشد که از اشخاص خانواده و آشنایان خویش بخواهید که در امر ایده شما لحاظ دهند و در حالتی‌که ایرادی در‌این مسیر وجود داراست، به شما متذکر شوند.3. تثبیت ایده و ادعای مالکیتمرحله گذشته نباید از محدوده خانواده و آشنایان قابل‌اعتماد بیشتر گردد، برهان این مسئله هم بی آلایش میباشد، دوری از افشای ایده. فراموش نکنید که ایده یک چیز تازه میباشد و ذهن اشخاص متفاوت با یکدیگر متعدد میباشد. شاید شما به یک ایده رسیده باشید که اشخاص دیگر هیچ وقت به آن اندیشه نکرده‌اند.بدین ترتیب در مرحله سوم از فعال‌سازی شروع آپ بایستی به سراغ تثبیت ایده و ادعای مالکیت آن بروید. در حالتی که ایده شما تکراری و برگرفته از دیگر کمپانی‌ها و کسب‌و‌شغل های ملی و در بین المللی میباشد، عمل شما چندان دشوار وجود ندارد و برای تثبیت آن نیازی به پروسه رنج ندارید.ولی در بعضی مورد ها شاهد ابتکار عمل و ایده‌های خلاقانه از طرف اشخاص هستیم که در سطح ملی و در سطح فی مابین المللی، مثال‌های شبیه ندارند. در صورتی ریسک افشای آن را بپذیرید و آن را با اشخاص متعدد دربین بگذارید، احتمال دزدیده شدن ایده شما وجود داراست و شاید عده ای تجهیزات مورد نیاز چهت نیل سریع‌خیس به سود آن را داشته باشند. برای تثبیت ابداع و ایده نوآورانه خویش، به سراغ مقر آگهی راءس مالکیت معنوی به ایمیل http://iripo.ssaa.ir بروید و روند تثبیت نوآوری خویش را انجام دهید تا بتوانید نسبت به مالکیت آن داعیه فرمائید. کلیه روند انجام تثبیت نوآوری درین وب سایت یادگرفتن داده شده‌است بعد از انجام و تثبیت آن، یک سند تثبیت نوآوری به شما داده می‌گردد که می توانید به امداد آن ادعای مالکیت خویش را داشته باشید.4. تنظیم مثال نخستینایده‌های مختلفی در قالب معنی آغاز آپ تعریف و تمجید می شوند که انجام هریک از آنان از یک مسیر مختلف عبور می‌نماید. بعضی از این ایده‌ها، خدماتی می باشند و نیازی به تنظیم مثال اول ندارند، بعضا دیگر مشتمل بر مثال‌های آزمایشگاهی میگردند، که اساسی‌ترین قدم مرتبط با همین تهیه و تنظیم مثال اول میباشد.پس در بالا معلوم نمائید که متاع آخری شما چه چیزی خواهد بود و آیا قابلیت ساخت‌و‌ساز مثال نخستین از آن وجود دارااست؟ دقت داشته باشید که:شغل های خدماتی، نیازی به ساخت و ساز مثال نخستین ندارند، ولی پژوهش ها در آنان موردنیاز میباشد؛شغل های آزمایشگاهی به ساخت مثال نخستین متعلق می باشند و پژوهش ها نیز در آنها موردنیاز میباشد؛ایده‌های اینترنتی برای ساخت‌و‌ساز مثال اول بی آلایش‌خیس میباشند و بایستی با سرعت بیشتری انجام گیرد؛ساخت‌و‌ساز مثال نخستین برای یک متاع خاص طاقت فرسا‌خیس میباشد و می بایست از افشای آن دوری گردد؛ساخت مثال نخستین برای یک فرآورده بایستی همپا با تحقیق درخصوص بازاریابی و نیاز مشتریان باشد.پس در صورتیکه معلوم کرده‌اید که جنس پایانی شما به چه صورتی میباشد، می بایست ملاحظه کنید که برخورد اشخاص جامعه نسبت به مثال نخستین آن به چه شکل میباشد. بدین ترتیب، تلاش فرمائید که یکسری مثال اول ساخت‌و‌ساز فرمایید که کیفیت آن‌ها وقف عام جامعه قابل قبول باشد.5. عرضه مثال به جامعه غرض کوچک و ارزیابی بازاردر قدم دوم سفارش دادیم که ایده خویش را به اشخاص مجاورت و خانواده خویش نشان دهید و لحاظ آنان‌را بپرسید. ولی درین مرحله، با دقت بدین که ایده خویش را تثبیت کرده‌اید و میتوانید ادعای مالکیت داشته باشید، میتوانید جامعه غرض خویش را بسط دهید. یک سری گزینه یا این که مثال نخستین را ساخت و ساز نمائید (درخصوص تولیدها فیزیکی بهتر میباشد 100 مثال باشد)، و آنان‌را در چنگ جامعه مقصود خویش قرار دهید و به طور همزمان با آن، یک فرم نظرسنجی نیز در مشت آن‌ها قرار دهید. از این اشخاص بخواهید که از جنس متبوع به کار گیری نمایند و درخصوص حالت متعدد آن لحاظ دهند.فرم نظرسنجی شما میتواند مشتمل بر مورد ها ذیل باشد:کیفیت کاری فرآورده؛کیفیت ظاهری کالا،کیفیت خدماتی جنس؛قیمت ارزان برای کالا؛پیشنهاداتی برای بالا بردن کیفیت کاری جنس؛معیار رغبت مشتریان به متاع؛احتمال پیروزی فرآورده در بازار؛نیازها و نواقص عملکردی مال.تنظیم این فرم نظرسنجی تا حدود متعددی ذوق‌ای میباشد و زیر تأثیر نوع فرآورده و سرویس ها آن ممکن میباشد تغییر تحول نماید. البته مدام تلاش نمایید که از جامعه مقصود خویش پیشنهادهای مختلفی اخذ فرمائید و از آن‌ها بخواهید که خیلی سریع و فارغ از شرم در امر متاع شما حیث دهند. این نظریات در قدم‌های بعدی به شما امداد خواهند کرد و یک کدام از اساسی‌ترین عامل ها برد آغاز آپ ها به شمار میروند.ویدیو دارای ارتباط: ماجرای دستکم متاع یا این که MVP یک آش فروش غالب6. تثبیت ایده و کالادر مرحله گذشته، ایده خویش را به تثبیت رسانده‌اید و این اقبال را به خویش داده‌اید که در امر مالکیت آن داعیه داشته باشید. ولی این داعیه نمی‌تواند مشتمل بر محصول ها به دست آمده از آن باشد و ممکن میباشد اشخاصی از محصول ها شبیه با آن یا این که حتی از خصوصیت‌های بهتر آن به کارگیری نمایند. پس می بایست در مراجع رسمی نسبت به تثبیت ایده و مال خویش مبادرت نمائید و مطمئن گردید که هیچ فرد دیگری از تولیدات شما به کار گیری نمی‌نماید.مقدمات انجام این فعالیت نیز همچون روند تثبیت ابداع میباشد و می توانید از مقر آگهی راس مالکیت معنوی این فعالیت را انجام دهید تا از پروسه بعدی و از نسخه برداری نشدن جنس خویش مطمئن گردید. مضمون‌ شروع آپ با ریسک همدم میباشد و می بایست غایت کارایی خویش را به عمل بگیرید تا این ریسک‌ها را از میان ببرید.
 

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 2:35